کد خبر: ۱۱۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 20 October 2015
رشت - ایرنا - نخستین جشنواره ملی دانشجویی پوستر آیه گرافی با هدف زمینه سازی برای بهبود کیفی آثار هنری، مذهبی و اعتلای فرهنگ عمومی کشور در گیلان برگزار می شود.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا، این جشنواره به همت معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان با همکاری گروه گرافیک هنر و معماری و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می شود.
بر اساس فراخوان صادر شده، این جشنواره ملی با هدف شناسایی ظرفیت ها و معرفی دانشجویان برگزیده در کشور، ایجاد انگیزه، تشویق و حمایت از فعالیت های هنری دانشجویان، زمینه سازی برای بهبود کیفی آثار هنری، مذهبی و اعتلای فرهنگ عمومی کشور برگزار خواهد شد.
بخش اصلی این جشنواره به پوستر آیه گرافی و بخش جنبی آن به لوگوتایپ (نام سوره های قرآن کریم) و بخش ویژه جشنواره هم آیات قرآنی با موضوع انفاق اختصاص یافته است.
هیأت داوران این جشنواره متشکل از دکتر محمد خزایی، دکتر عبدالرضا چارنی، رسول پروری مقدم، بهرام حمیدی و حجت الاسلام والمسلمین عطاالله اسماعیلی (کارشناس امور قرآنی) است و دبیر جشنواره هم مرضیه تراجی است.
علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 30 آذر ماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال، و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 9 الی 13 با شماره 09366351471 تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار